پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۳:۲۸:۳۹
Search
Close this search box.

اطلاعیه مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات به توزیع کنندگان سراسری محصولات دخانی

  • صفحه نخست
  • اخبار
  • اطلاعیه مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات به توزیع کنندگان سراسری محصولات دخانی

اطلاعیه مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات به توزیع کنندگان سراسری محصولات دخانی

پیرو نامه شماره 246356/60 مورخ 96/11/07درخصوص ثبت‌نام در سامانه جامع تجارت و جلسه‌های آموزشی برگزار شده، امکان ثبت فرآیندهای انتقال مالکیت و مکان در سامانه جامع تجارت فراهم شده است. به همین منظور، به اطلاع می رساند کلیه توزیع‌کنندگان سراسری سیگار از تاریخ 96/11/28نسبت به تایید انتقال مالکیت‌های ثبت شده از سوی تولیدکنندگان، اقدام نموده و سپس موظف به ثبت انتقال مالکیت و مکان به تمامی توزیع‌کنندگان استانی می باشند.
1. از تاریخ 96/11/28، تنها خرید از تولیدکنندگانی مجاز خواهد بود که اطلاعات محموله خریداری شده را در قالب انتقال مالکیت در سامانه جامع تجارت ثبت نمایند. همچنین، تایید این درخواست از سوی توزیع‌کنندگان سراسری در سامانه به منزله تحویل گرفتن کالا خواهد بود.
2. از آنجایی که ثبت‌نام توزیع‌کنندگان استانی در سامانه، در گام بعدی صورت خواهد پذیرفت، جهت فراهم نمودن امکان ثبت انتقال مالکیت از توزیع‌کنندگان سراسری به توزیع‌کنندگان استانی، «کاربر استانی تست» با شماره ملی ۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲، تعریف شده است. این کاربر تا زمان ابلاغ بعدی، مبنی بر الزام ثبت انتقال مالکیت و مکان به توزیع‌کنندگان استانی، قابل استفاده خواهد بود. لذا تا زمان ابلاغ بعدی، تمامی توزیع‌کنندگان سراسری می بایست جهت یکسان شدن موجودی کارتابل با موجودی واقعی، بصورت روزانه و تجمیعی، فروش خود را در قالب یک انتقال مالکیت به «کاربر استانی تست» ثبت نمایند.
3. ضمناً، مطابق ابلاغیه ارسال شده به تولیدکنندگان، فروش سیگار تنها به توزیع‌کنندگان سراسری مجاز خواهد بود که در سامانه ثبت‌نام، تعریف نقش و بارگذاری مجوز را انجام داده باشند.
4. فایل‌های راهنمای انجام کلیه فرآیندهای ذکر شده، در صفحه اول سامانه جامع تجارت موجود است و در تمامی مراحل ذکر شده در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر، مرکز تماس سامانه جامع به شماره 75492000-021 داخلی 1 آماده پاسخ‌گویی بوده و همچنین کانال تلگرام به آدرس tbntsw_help@ جهت اطلاع‌رسانی و پشتیبانی تلگرامی سامانه در نظر گرفته شده است.

آخرین اخبار