پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۰:۴۱:۵۳
Search
Close this search box.

سیگارهای قاچاق معدوم می شوند

سیگارهای قاچاق معدوم می شوند

به گزارش شاتا ، علی اصغر رمزی با اشاره به تعیین تکلیف سیگارهای قاچاق مکشوفه اظهار نمود که طی ماههای اخیر مباحث مختلفی درخصوص شیوه عمل برای محصولات دخانی قاچاق که بعضاً نیز جعلی هستند مطرح شده بود که با بررسی جمیع جهات در نهایت ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اخیراً طی نامه‌ای معدوم نمودن سیگارهای قاچاق را ابلاغ نموده است.
رئیس مرکز برنامه‌‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور خاطر نشان کرد :  مطابق قانون می‌بایست نظر دستگاههای ذیربط در این خصوص نیز اعمال گردد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز تأکید بر معدوم نمودن محصولات دخانی مکشوفه داشته است.
رمزی  مشخصه سیگارهای قاچاق را نداشتن تصویر و پیام بهداشتی عنوان کرد و مصرف اینگونه سیگارها را بسیار مضر اعلام نمود زیرا معمولاً  این سیگارهای قاچاق در برخی کشورهای منطقه با توتون‌های فاسد و دارای سموم دفع آفات نباتی بالا و در بسته‌بندی‌های مناسب و تحت برندهای مختلف و جعلی تولید می‌شوند.

آخرین اخبار

کشفیات کالای دخانی در دی ماه

رئیس کل دادگستری استان کردستان از متلاشی شدن یک باند قاچاق سازمان یافته دخانیات در مریوان خبر داد.
سید حسین حسینی اظهار کرد: با دستورات قضائی صادر شده از سوی دادستان عمومی و…

حذف تصویر«میوه» از پاکت‌های تنباکو

اکید ویژه ما تغییر بسته بندی تنباکوهای میوه‌ای است تا تصاویر میوه‌های مفید را از روی پاکت‌ها حذف کنند و همچنین در مورد پاکت‌های سیگار هم شکل بسته‌ها باید به گونه‌ای باشد که ترویج کننده مصرف نباشد.