پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۰:۰۹:۰۱
Search
Close this search box.

هشت هزار نخ سیگار قاچاق در سرپل‌ذهاب کشف شد

هشت هزار نخ سیگار قاچاق در سرپل‌ذهاب کشف شد

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: با تلاش ماموران انتظامی پلیس اطلاعات و امنیت هشت هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.
سرهنگ منوچهر رضایی روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی سرپل ذهاب در راستای نظارت بر اماکن عمومی و اجرای طرح نظارت و کنترل بازار نسبت به بازرسی از واحدهای صنفی اقدام کردند که در این بازرسی همچنین تعداد ۱۸ حقه وافور و پنج دست آلات قمار نیز کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت: در این راستا پرونده قضایی برای متهمان تشکیل شده و پرونده برای سیر مراحل قانونی و برخورد لازم به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: همکاری شهروندان با پلیس باعث می شود که با کمترین هزینه و دشواری در پیشگیری از جرم با موفقیت های چشمگیری روبه رو شود و اگر پلیس از ظرفیت همه شهروندان برخوردار باشد آن گاه تا اندازه چشمگیری در ماموریت مهم تامین نظم و امنیت، مؤثر ظاهر شده و موفق عمل خواهد کرد.
رضایی افزود: هم اکنون امنیت کامل در شهرستان حاکم است و مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ فوریت های پلیسی و سامانه ۱۹۷ به ماموران انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
سرپل ذهاب با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، دارای ۴۸ کیلومتر نوار مرزی با عراق است.

آخرین اخبار

کشفیات کالای دخانی در دی ماه

رئیس کل دادگستری استان کردستان از متلاشی شدن یک باند قاچاق سازمان یافته دخانیات در مریوان خبر داد.
سید حسین حسینی اظهار کرد: با دستورات قضائی صادر شده از سوی دادستان عمومی و…