چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۰:۱۸:۴۱
Search
Close this search box.

تذکر به وزیر اقتصاد به منظور حمایت از تولید داخلی و پرداخت عوارض

  • صفحه نخست
  • اخبار
  • تذکر به وزیر اقتصاد به منظور حمایت از تولید داخلی و پرداخت عوارض

تذکر به وزیر اقتصاد به منظور حمایت از تولید داخلی و پرداخت عوارض

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (24 بهمن ماه 95) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:
علی وقفچی، داود محمدی و شهرام کوسه‌قراوی نمایندگان زنجان، قزوین و مینودشت در تذکری به وزرای کشاورزی و صنعت خواستار جلوگیری از کاهش تعرفه واردات محصولات کشاورزی شدند.
امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر کشور لزوم توجه جدی به وضعیت ترافیکی کلان‌شهرها و به‌ویژه وضعیت اسفناک ترافیک تهران را متذکر شد.
محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در تذکری به وزیرنفت خواستار توضیح علت بی‌رویه قیمت گاز مصرفی خانگی و واحدهای صنعتی شد.
نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در حل مشکل سهامداران شرکت پدیده شاندیز و اعضای مؤسسه مالی کاسپین و مسکن مهر پردیس و در تذکری به وزیر نیرو خواستار جلوگیری از واگذاری خطوط نیرو از بخش حاکمیتی به بخش غیرحاکمیتی شدند. ¶سید حمیده زرآبادی و پروانه مافی نمایندگان قزوین و تهران به رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد لزوم جلوگیری از ابلاغ پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه در تعریف مصادیق تولید داخلی و مشارکتی و واردات سیگار به وزارت اقتصاد به منظور حمایت از تولید داخل و پرداخت عوارض را متذکر شدند. ¶حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر به وزیر اقتصاد ضرورت تسهیل و تسریع در پرداخت وام ازدواج جوانان را متذکر شد.سید ناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در تذکری به وزیر نفت خواستار توضیح علت افزایش نرخ گاز مصرفی در سال جاری بدون مجوز مجلس شورای اسلامی شد.
سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر کار خواستار بررسی وقوع حادثه ساختمان پلاسکو و علت عدم نظارت وزارت کار و امنیت فضای اشتغال کارگران شد.
علی کاظمی باباحیدری، جواد کاظم‌نسب، اصغر سلیمی، نادر قاضی‌پور و خدیجه ربیعی نمایندگان اردل و فارسان، اهواز، سمیرم، ارومیه و بروجن در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار تسریع در تعیین تکلیف وضعیت کارکنان موسسه ثامن‌الحجج شدند.

آخرین اخبار